Prekes pristatome Lietuvoje:

  • Lietuvos paštą. Pristatymo vieta – arčiausiai Jūsų esantis "Lietuvos pašto" skyrius;
  • DPD kurjerį. Pristatymo  vieta – Jūsų nurodytas adresas;
  • Prekes atsiimate patys iš mūsų buveinės. Prieš atvykstant, turite sulaukti pranešimo apie paruoštas Jums prekes SMS žinute ar el.paštu.
Yra galimybė prekes pristatyti į kitas šalis. Dėl siuntimo išlaidų tariamasi atskirai telefonu +37060164955 arba el.paštu info@lasegra.lt

Prekių pristatymo taisyklės.

  • Pardavėjas išsiunčia prekes tik gavęs apmokėjimą už užsakytas prekes ir už pristatymo išlaidas.
  • Jeigu Pirkėjui pristatoma prekė pažeistoje pakuotėje, Pirkėjas turite teisę nepriimti jos iš kurjerio. Tokiu atveju prekė bus grąžinta į elektroninę parduotuvę, o Pirkėjui pristatyta nauja prekė be papildomų išlaidų. Pirkėjui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista. Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekių pristatymo dokumente.
  • Pirkėjas savo nuožiūra negali keisti prekių pristatymo adreso kai siunta yra išvežta.  Jeigu pristatymo vieta yra pakeičiama asmeniškai tariantis su kurjeriu ar kita pristatymą teikiančia tarnyba, Pardavėjas neatsako už siuntų pristatymo termino vykdymą bei turi teisę papildomai apmokestinti Pirkėją už patirtas papildomas išlaidas dėl savavališko kliento pristatymo adreso pakeitimo esant išsiųstai siuntai. (Patirtos išlaidos gali būti padengiamos, išrašant papildomą sąskaitą Pirkėjui, arba  išskaičiuojamos iš grąžinamų prekių sumos.